Pagine

domenica 28 marzo 2010

Programmi pasquali?



Che fate per pasqua? Io scendo in patria il primo aprile fino a lunedì 5. Pochi programmi, solo venerdì in osmizza con Breda e il suo danese.

Idee, proposte?

Sperando che questo weekend vada meglio di quello a parigi di due settimana fa: vomito e scagotto...

2 commenti:

  1. intanto, če se vrneš v četrtek, isti dan začenja sezona de balon na opčinah. visto ki si postal sportivo... anka tle sledi bira: staropramen, samo če jo prineseš ti. če ne, vsi drugi razni brandss.
    drugih propost zaenkrat nimam. se improvviserà, med eno žuco in eno feto pršuta arrosto.
    ne znam če se spomniš, da sem ti pravu, da pridem v prago. nisem bil talmente coglione, da bi bil gor in ti ne bi rekel. nisem prišel.
    se vidimo za wuoezn,
    samo

    RispondiElimina
  2. ojla, hvala za info.

    -cetrtek: sono sportivo, ma solo a parole. in pridem pozno zvecer.

    - gita: ja sem se spomnil in sem te cakal... kam si sel potem na izlet? barcelona?

    - petek: za wuoezn je dol tudi danska Breda in v petek organizira vecer na osmici.

    RispondiElimina